Про нас

"Green Studio" працює на ринку web-розробок з 2009 року і за цей час у нас є десятки реалізованих проектів і успішний досвід. Наша команда складається з молодих фахівців, які знають і люблять свою справу. Ми постійно розвиваємося в професійному та особистісному плані, регулярно відвідуємо спеціалізовані семінари і курси, і самі активно беремо участь в них.

Ми знаємо, як важливо знайти професіоналів в такі справі, як web-технології, і також знаємо, що є дуже багато дилетантів, аматорів і просто нечесних "фахівців". Після гіркого досвіду такого співробітництва клієнти дуже часто не довіряти всім "програмістам і SEOшнікам". Але ми намагаємося завжди пояснити клієнтам, на що звернути увагу при спілкуванні з фахівцями в області розробки сайтів і їх просування, що б уникнути багатьох помилок і фінансових втрат.

Основні фактори, на які ми рекомендуємо звертати увагу, і керуватися при виборі тієї чи іншої компанії з розробки сайту:

1) Зверніть увагу на вже реалізовані проекти. Особливо важливо бачити не просто макети дизайну, наприклад, а працюючий сайт на домені з тим дизайном і функціоналом, який Вам показують в портфоліо.

2) Дохідливість і логічність в поясненнях принципів їх роботи. Безумовно, людині, що не знайома  з принципами роботи Інтернету і пошукових систем, складно зрозуміти термінологію або специфічні поняття в цьому питанні, але, повірте, весь механізм, за яким працюють пошукові системи і, що важливо знати при створенні і просуванні сайту, можна пояснити простими словами і використовуючи зрозумілі всім аналогії.

3) Фінансова прозорість. Відносно просування дійсно іноді буває складно відразу правильно розрахувати бюджет, тому що це залежить від багатьох факторів: активності конкурентів, якості Вашого сайту, трастовості і релевантності сайту, унікальності контенту, віку сайту та домену та ін. В такому випадку можна починати з мінімального бюджету на перші 2-3 міс, після чого вже буде видно картина і по динаміці можна судити - чи вдасться вивести сайт в такому бюджеті в ТОП 10 або потрібно бюджет збільшувати. Але клієнт завжди повинен бачити щомісячний звіт по динаміці сайту і фінансовий звіт за період.

4) Терміни. З кожним роком стає все складніше виводити сайти в ТОП пошукових систем, поскільки конкуренція постійно зростає в усіх сферах, а місць в першій десятці Гугла, очевидно, всього десять. Тому надто оптимістичні терміни, наприклад, 1 або 2 міс повинні насторожити. За цей час пошукові роботи не встигають повністю проіндексувати сайт, не те, що б підняти його в ТОП10. Тому терміни, за які сайт почне показуватися на 1й сторінці пошукових систем - це від 4 міс і більше. А деякі слова не виходять в ТОП роками. І тільки завзятість і терпіння СЕО-спеціаліста здатне добитися високих позицій для сайту.

Загалом, нюансів в нашій Інтернет-сфері, багато. Але ми запрошуємо до нас на зустріч і готові розвіяти багато міфів про СЕО-оптимізацію і тенденції в дизайні, показати наші роботи, розповісти про принципи співробітництва, і ми впевнені - питань стане менше, а розуміння, коли і який результатами Ви отримаєте - більше.

 


Блог


Основные моменты, которые следует учитывать при создании сайта

Основные принципы, которыми руководствуется Google для оценки Вашего сайта