Контекстна реклама в Google

Контекстна реклама - це найшвидший і ефективний спосіб збільшити кількість відвідувачів на Вашому сайті. Адже оголошення про компанії (послуги або товари) користувач бачить в самому верху або «на полях» (праворуч) на сторінці видачі результатів в пошуковій системі. Тому буквально на наступний день після запуску реклами Ваші клієнти вже зможуть перейти на Ваш сайт, клікнувши на таке оголошення.

Контекстна реклама виправдана, якщо ви плануєте залучити користувачів на сайт в зв'язку з акцією, новинкою; або ж відкриваєте новий напрямок і хочете, щоб максимальна кількість людей побачило і змогло скористатися цим. Або ж ви тільки запустили свій сайт, і його поки немає у видачі (або знаходиться на 3-й сторінці і далі). Всі ці та інші ситуації роблять доцільним використання контекстної реклами.

Для грамотного планування і запуску контекстної реклами ми рекомендуємо написати кілька оголошень (кампаній), по яких потрібно відстежувати активність користувачів і підібрати ключові слова. Через кілька днів (тиждень) можна вибрати найбільш вдалі оголошення і набір ключових слів, і запускати на більш тривалий термін з ефективним денним бюджетом.

Контекстна реклама має перевагу ще й у тому, що ви можете самостійно встановлювати денний бюджет і параметри показу, і ваше оголошення буде відображатися тільки на певній території, в конкретний час і по вибраних ключових запитах.
Аналіз контекстної реклами ви також можете бачити і робити самі в будь-який час доби.

Вартість налаштування акаунту контекстної реклами  –  1500 грн. 

 


Блог


Основные моменты, которые следует учитывать при создании сайта

Основные принципы, которыми руководствуется Google для оценки Вашего сайта